logo

FAQ

1

Hvem er Driftservice ApS Mandskabsudlejning?

Vi er din effektive formidler af arbejdskraft og vikarer til alle brancher. Vi er hjemmehørende i Borup, men har et stort netværk fordelt over hele Danmark og kan levere mandskab i hele landet.

2

Hvordan lejer jeg en vikar?

Det er enkelt. Kontakt os med oplysning om opgavens art og varighed. Opgiv dit firmanavn og CVR-nummer og angiv en kontaktperson. Vi tilsender dig herefter en ordrebekræftelse, som du returnerer i underskrevet stand.

Din vikar møder op på det aftalte tidspunkt. 1 gang ugentligt underskriver du en timeseddel med bekræftelse på de leverede timer, hvorefter du får tilsendt en faktura.

3

Hvor hurtigt kan Driftservice ApS Mandskabsudlejning levere en vikar?

Vi kan forsyne dig med arbejdskraft med ganske få timers varsel. Har du brug for ekstra medarbejdere til et længerevarende projekt, eller er din opgave særligt mandskabskrævende, skal du regne med et par dages ekspeditionstid.

4

Hvad koster det at leje mandskab hos Driftservice ApS Mandskabsudlejning?

Timeprisen afhænger af opgavens art og dine krav og forventninger til vikarens uddannelse og erfaring. Vores fordelagtige timepriser starter ved 190,- kr i timen ekskl.  moms.

5

Hvordan kontrollerer I vikarernes kvalifikationer?

Alle vores vikarer gennemgår en omhyggelig screening, hvor vi gennem samtaler fastlægger den enkeltes faglige, sproglige og personlige evner – herunder de sociale kompetencer. Vi ser på uddannelse og hidtidig arbejdserfaring, og vi bedømmer ansøgernes faglige niveau, evnen til samarbejde samt graden af selvstændighed.

6

Hvad sker der, hvis vikaren bliver syg?

Vi sender straks en ny vikar, og du har naturligvis ingen udgifter i forbindelse med vikarens sygdom.

7

Hvad sker der, hvis vikaren ikke lever op til mine forventninger?

Kontakt os med det samme. Du vil blive faktureret for 4 timer, og vi sender om ønsket en ny medarbejder.

BESTIL VIKAR HER

 

Ring på: 30 15 30 16